zaterdag 15 maart 2008

De Snelle Vlucht Houtvenne op het World Wide Web !


Heel binnenkort start de Houtvense Fondclub met een eigen website. De mensen van het bestuur en in het bijzonder Kurt Van Praet en Tor Daneels waren zo vriendelijk om op die website ook een plaatsje (pagina) ter beschikking te stellen voor ons, de liefhebbers van het vitesse- en halve fondspel. Zowel De Snelle Vlucht als De Houtvense Fondclub hebben hun thuisbasis in het duivenlokaal "Bij Fons en Hortense" in Houtvenne (foto) en er is dan ook een hele goede samenwerking tussen de mannen van het korte en het lange werk.


Na een eerste bijeenkomst met de webmaster kregen we te horen dat het misschien wel interessant kon zijn om een "blog" te maken,kwestie van makelijker reportages en dergelijke aan de website toe te voegen. Hoe dat allemaal in zijn werk zal gaan zal mij (en ik denk ook de andere reporters) nog moeten uitgelegd worden.

Bij deze ben ik dan al maar begonnen met een paar blogs te maken op verschillende "blogspaces" in de hoop dat het mij lukt om iets degelijk uit te bouwen.

De bedoeling is om wekelijks de uitslagen van onze leden te analyseren, regelmatig een reportageke te brengen over één van onze duivenmelkers en het reilen en zeilen van onzen duivenbond op de voet te volgen.
Nu ga ik bij onze webmaster eens horen wat hij vindt van mijn blogs.Ikzelf zie het best wel zitten om ook op het web met de duivensport bezig te zijn.
Tot gauw....
Dirk

Geen opmerkingen: