dinsdag 23 december 2008

Een vrolijk ,vredevol en gezellig kerstfeest voor iedereen !

De donkere dagen rond Kerstmis....het lijkt dit jaar echt wel te kloppen.Veel zon hebben we de laatste weken niet meer gezien. En toch is er altijd wel een zonnestraaltje hoop en vreugde voor iedereen. Onze Nick is blij omdat er 14 dagen geen schoolboeken moeten worden bekeken, mijn vrouw is blij omdat ze vandaag haar laatste werkdag van het jaar heeft geklopt, ik ben content omdat mijn vrouw en mijn zoon content zijn......kortom....het einde van het jaar kan niet meer stuk. Bovendien is daarstraks op het duivenhok het eerste nieuwe leven uit het ei gekropen . Eer we een dag of drie verder zijn zouden er toch een 35 jongskes moeten liggen. Ik had 22 koppels bij elkaar gezet waarvan 1 duivin niet wilde leggen.Ik heb ze eieren gestoken en zal ze ook een jongske laten grootbrengen.
Dit jaar heb ik bewust de eieren eens niet gaan controleren. Twee eieren heb ik kapot op de grond gevonden en één ei heb ik 's morgens,uiterlijk ongeschonden, terug in het nest gelegd:afwachten...
Hopelijk ben ik niet te optimistisch met mijn 35 jongskes.

Vrijdag 26 december....kampioenendag De Snelle Vlucht....komt al aardig dichtbij... . Tot donderdagavond kan men nog steeds voorbieden op de bons. Natuurlijk worden de prijzen pas aan de meet gegeven...in dit geval in de voetbalkantine van KFC. Houtvenne waar de eindveiling plaats vindt. We verwachten U allen...
Alvast een VROLIJK KERSTFEEST !!!

Geen opmerkingen: