vrijdag 14 november 2008

Moet kunnen....een beetje samenwerken met andere verenigingen !!

Gisteren kwam ik toevallig op de site terecht van Duivenbond Samenspel Vosselaar. De site is nog voor een stuk in opbouw maar het rubriekje "uw mededeling " trok toch mijn aandacht. Om een uur of tien stuurde ik dan nog een mailtje met de voorlopige aankondiging van onze kampioenendag en ja, hoor, vanmorgen stond het er al op. Ik kreeg dan ook een berichtje van hun webmaster met de vraag of wij ook hun kampioenendag zouden kunnen vermelden. Moet kunnen, natuurlijk... .
De kampioenendag van Samenspel Vosselaar gaat door op 14 december in de gemeentehal in het centrum van Vosselaar. Voor verdere informatie kan men terecht op www.everyoneweb.com/duivenbondsamenspelvosselaar
Hoe meer mensen we via het net kunnen bereiken, hoe beter....of niet soms. De online-veilingen (en dus de liefhebbers) kunnen er maar wel bij varen.
Niet vergeten, ten laatste morgen hoklijsten binnenbrengen!!!


Belgische duif...denk ik....

Geen opmerkingen: